KWF en Stox Energy Socks komen met speciale sokken voor hardlopers

persbericht headerbeeld

Sokken voor ondersteuning én steun

KWF Kankerbestrijding en STOX Energy Socks introduceren de KWF Support Socks. High-tech compressiesokken die optimale ondersteuning bieden voor hardlopers én bijdragen aan baanbrekend onderzoek voor een beter leven met en na kanker. Om dit werk goed te blijven doen komt STOX in actie voor KWF om zo nog extra stappen te kunnen maken.

Ren tegen kanker, voor het leven.

Om onze gezamenlijke missie te realiseren moeten we stappen zetten. Minder mensen die kanker krijgen, meer mensen die genezen en meer mensen die beter leven met en na kanker. Hiervoor is meer onderzoek en dus geld nodig. Met 2,4 miljoen Nederlandse hardlopers, is hardlopen een van de 4 grootste sporten van Nederland. Daarom komt STOX Energy met de KWF Support Socks.

CEO STOX Energy Socks Wouter de Keizer: “We zijn trots dat we met de KWF Support Socks een passende bijdrage kunnen leveren aan het belangrijke werk van KWF. En dat we hardlopers tegelijkertijd optimale ondersteuning kunnen bieden om blessurevrij te rennen.” Directeur van KWF Johan van de Gronden:"Dankzij deze actie van Stox kunnen we in deze moeilijke tijden, waarin acties en evenementen door corona geen doorgang kunnen vinden, onderzoek blijven financieren. En niet alleen onderzoek, maar ook initiatieven met betrekking tot hulp bij kanker, zoals de inloophuizen, die ondersteuning bieden aan mensen die ziek zijn of zijn geweest."

Geef met de KWF Support Socks

De high-tech compressiesokken van STOX Energy Socks bieden niet alleen steun voor hardlopers, maar ook voor iedereen die door kanker geraakt is. Bij aankoop van de KWF Support Socks gaat 50% van het aankoopbedrag naar baanbrekend kankeronderzoek. Een aanwinst voor jezelf, door bewezen minder blessures, spierpijn en vermoeide benen, maar ook een perfect cadeau voor iedere hardloper. Vanaf 4 maart zijn de KWF Support Socks voor €49,- te koop op stoxenergy.com/kwf

04 maart 2021