Servicepunt vrijwilligers

KWF.nl > Help jij ons? > Ik ben vrijwilliger > Servicepunt vrijwilligers

Het Servicepunt beantwoordt de vragen van vrijwilligers zo goed mogelijk

Het Servicepunt is er voor onze vrijwilligers

Het Servicepunt vrijwilligers van KWF Kankerbestrijding beantwoordt de vragen van vrijwilligers zo goed mogelijk. Maar met wat voor vragen kun je precies bij het Servicepunt terecht?
 

Bankzaken en collectebestellingen voor afdelingen

De bankzaken van de vrijwilligersafdelingen worden door het Servicepunt gecoördineerd. Vlak voor en na de collecteweek gaan de meeste vragen die binnenkomen over de collectebestellingen. De bestellingen kunnen door vrijwilligers zelf in CollecteWeb worden ingevoerd en aangepast. 
 

Collectevergunningen en (adres)wijzigingen

De legitimatiebewijzen voor de winkelbusjes worden door het Servicepunt geregeld. Ook adreswijzigingen of de aan- of afmelding van afdelingsvrijwilligers kun je per mail of telefoon doorgeven. Het Servicepunt regelt daarnaast alle aanvragen voor collectevergunningen.
 

Speciale giften

Via het Servicepunt kan er een donatiebox worden aangevraagd. Dit is een kartonnen collectebus voor een uitvaartcollecte. Je kunt ook uitleg krijgen over het verloop van een uitvaartcollecte. Alle bedankbrieven worden na afloop van de collecte door het Servicepunt verstuurd.
 
 

Acties derden en SamenLoop voor Hoop

Alle administratieve vragen van mensen die in actie komen voor KWF komen bij het Servicepunt binnen. Verder worden er elk jaar door heel Nederland SamenLopen voor Hoop georganiseerd. Het Servicepunt stelt de contracten op en regelt de financiële zaken.
 
 

Algemene vragen

Omdat de medewerkers van het Servicepunt goed zijn ingevoerd in de organisatie kun je met bijna alle administratieve vragen bij ze terecht. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om als vrijwilligersafdeling met een andere afdeling in contact te komen. Ook voor ondersteuning bij het aanvragen van een (koninklijke) onderscheiding kun je ze inschakelen.

Select the Component and add.
Close

Suggesties of klachten

  • ​Heb je een tip om onze dienstverlening te verbeteren?
  • Is er iets misgegaan en wil je een klacht indienen?
 
Naar het webformulier