Servicepunt vrijwilligers

KWF-medewerkers van het servicepunt vrijwilligers achter hun bureau.

Het Servicepunt is er voor onze vrijwilligers

Het Servicepunt vrijwilligers van KWF Kankerbestrijding beantwoordt de vragen van vrijwilligers telefonisch en per mail. Met wat voor vragen kun je precies bij het Servicepunt terecht?

CollecteWeb

Het Servicepunt biedt ondersteuning bij CollecteWeb. We maken vrijwilligers wegwijs in het programma en bieden waar nodig ondersteuning.

Collecte

Alle vragen over de collecte komen ook bij het Servicepunt terecht. Bijvoorbeeld over het werven van nieuwe collectanten en het bestellen van het collectemateriaal. Daarnaast begeleiden we nieuwe vrijwilligers die nog niet iets van hun collecteteam hebben gehoord.

Winkelbusjes en vlaggen

Wil een winkel in jouw buurt een winkelbusje plaatsen? Dan kun je deze via het Servicepunt bestellen. Ook regelen we de legitimatiebewijzen voor de vrijwilligers die de winkelbusjes uitdelen, zodat zij zich kunnen legitimeren. Daarnaast kun je bij ons vlaggen bestellen, waarmee je meer aandacht voor KWF kunt vragen. Deze kun je bijvoorbeeld ophangen bij een promotie-actie of in de collecteweek.

Adreswijzigingen en aan- of afmeldingen van vrijwilligers

Via het Servicepunt kun je ook adreswijzigingen doorgeven en vrijwilligers van je collecteteam aan- of afmelden. Je kunt dit per mail of telefoon aan ons doorgeven.

Uitvaartcollecte

Wil je een collectebus plaatsen bij een uitvaart? Neem gerust even contact op. Het Servicepunt brengt je dan in contact met een vrijwilliger die dit kan verzorgen.

Meer informatie over de uitvaartcollecte

SamenLoop voor Hoop

Elk jaar worden door heel Nederland Samenlopen voor Hoop georganiseerd. Alle administratieve vragen van de organiserende commissies komen bij het Servicepunt binnen. Het Servicepunt stelt de contracten voor deze commissies op en regelt de financiële zaken. Daarnaast houden we ons bezig met praktische zaken, zoals t-shirts bestellen en starterspakketten uitgeven.

Meer informatie over SamenLoop voor Hoop

Algemene vragen

Omdat de medewerkers van het Servicepunt goed zijn ingevoerd in de organisatie kun je met bijna alle administratieve vragen bij ze terecht. Zo kun je ze bijvoorbeeld inschakelen voor ondersteuning bij het aanvragen van een (koninklijke) onderscheiding.