Veelgestelde vragen KWF Loterij

De KWF Loterij FAQ

Deelnamebevestiging: vraag en antwoord

​Je vindt hier antwoorden op veelgestelde vragen over de deelnamebevestiging van de KWF Loterij.

Waarom ontvang ik een bericht met mijn lotnummers?

Sinds 1 januari 2019 zijn we verplicht om voorafgaand aan elke trekking onze loterijspelers te informeren over hun deelname en lotnummers. Je ontvangt het bericht omdat je meespeelt met de KWF Loterij en zo KWF Kankerbestrijding steunt. Je draagt bij aan belangrijk kankeronderzoek én maakt vier keer per jaar kans op mooie prijzen. Mede dankzij jou komen er bijvoorbeeld steeds betere behandelingen, kan kanker sneller worden opgespoord en overleven meer mensen de ziekte. Dank je wel!

Ik heb mijn deelname onlangs beëindigd, maar ontving wel het bericht met lotnummers. Is mijn opzegging goed verwerkt?

Wanneer je in de afgelopen 3 maanden hebt betaald voor je lot(en) en daarna je deelname hebt beëindigd, speel je nog een laatste keer mee. Daar heb je immers voor betaald. We schrijven uiteraard vanaf de opzegging geen bedragen meer af van je rekening.

Ik speel naar mijn weten niet mee met de KWF Loterij, maar heb toch een bericht over deelname ontvangen. Hoe kan dat?

Het bericht over deelname aan de KWF Loterij is aan iedereen verstuurd die meedoet met de eerstvolgende trekking. Je kunt controleren of je meespeelt:

  • Na je aanmelding voor de KWF Loterij heb je een bevestiging ontvangen per e-mail of brief.
  • Vanaf dat moment schrijven we elk kwartaal € 8,25 per lot van uw rekening. Dat gebeurt met IBAN NL41 RABO 0152244018. Hiermee kun je op je bankafschrift terugzoeken vanaf wanneer je meespeelt met de KWF Loterij.

Kijk voor meer informatie over de KWF Loterij op loterij.nl. 

Staat je vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op via loterij@kwf.nl