Zakenvriend Rodi Media aan het woord

Kantoorgebouw Rodi Media
Ons motto is tenslotte: bereik samen succes!
Eric, Commercieel Directeur bij Rodi Media

Zakenvriend Rodi Media ondersteunt tv-show van KWF

Rodi Media is Zakenvriend van KWF en steunt elke maand onderzoek naar huidkanker. Maar daar blijft het niet bij. In het voorjaar van 2017 gingen ze een stap verder in hun steun. Rodi Media trad namelijk op als mediapartner van de live tv-show Marathon tegen kanker. “Ons motto is tenslotte: bereik samen succes!”, aldus Eric Kooij, Commercieel Directeur bij Rodi Media.

Lokale betrokkenheid

Rodi Media is uitgever van 23 huis-aan-huisbladen in Noord-Holland en beschikt over een eigen rotatiedrukkerij en verspreidorganisatie. Daarmee was het dé geschikte mediapartner uit Noord-Holland, de provincie waar het tv-spektakel Marathon tegen kanker plaatsvond. Eric: “We zien veel waarde in lokale betrokkenheid en in onze kranten tonen we graag maatschappelijke initiatieven die in de regio plaatsvinden. Het mediapartnerschap met Marathon tegen kanker paste in deze visie. De tv-show vond plaats in ons gebied, Alkmaar. Het bestaan en belang van deze actie wilden we graag onder de aandacht brengen bij onze lezers.”

Meerdere redenen voor Zakenvriendschap

Rodi Media is om meerdere redenen Zakenvriend van KWF geworden, vertelt Eric. “Duurzaamheid en maatschappelijke betrokkenheid spelen een grote rol binnen onze organisatie. Om het nog meer te specificeren, spreken wij over ‘lokale betrokkenheid’. We zitten als uitgeverij in de haarvaten van de samenleving. Daarbij werken er bij Rodi Media meer dan 200 mensen. Een groot deel van onze collega’s is direct of indirect betrokken bij kanker, en we zien de impact van wat die vreselijke ziekte heeft op iemand in persoonlijke én werksfeer.”

De tv-show Marathon tegen kanker werd op 17 mei 2017 live vanaf het Waagplein in Alkmaar uitgezonden.